Σάββατο 22 Απριλίου 2017

"Ο Θησαυρός της Βαγίας" της Ζωρζ Σαρή

Από τον Ηλία Σαραντολάκη
με την επιμέλεια της φιλολόγου Μαρίας Μαγουλά*
Image result for "Ο Θησαυρός της Βαγίας" της Ζωρζ Σαρή
Το θέμα του βιβλίου είναι για μια παρέα παιδιών που βρίσκονται σε διακοπές στην Αίγινα και προσπαθούν να λύσουν ένα μυστήριο, ένα γρίφο και τελικά να βρουν ένα χαμένο θησαυρό. Κεντρικοί ήρωες είναι ο Άγγελος, ο Αλέξης, η Λίνα, η Νικόλ, ο Κλου, η Σόφη και η Ράνια. Τα γεγονότα διαδραματίζονται στην Αίγινα το 1961. Τα συναισθήματά μου μετά την ολοκλήρωση του βιβλίου είναι λύπη γιατί αυτό το υπέροχο βιβλίο τελείωσε αλλά και χαρά και ευχαρίστηση γιατί μου χάρισε πολλές καλές στιγμές.
Ο δικός μου χαρακτήρας μοιάζει περισσότερο με του Αλέξη γιατί είμαι κι εγώ αποφασιστικός, πεισματάρης και δεν καταθέτω τα όπλα. Στο τέλος συμπεραίνω ότι ακόμη και πολύ παράξενα μυστήρια μπορούν να λυθούν με τον τρόπο που το έκαναν τα παιδιά δηλαδή με πάθος και εξυπνάδα.

*Η εκπαιδευτικός Μαρία Μαγουλά στα πλαίσια του μαθήματος των Νέων Ελληνικών και της δραστηριότητας "Φιλαναγνωσία" ενθαρρύνει τους μαθητές της συμπληρώνοντας ένα φύλλο εργασίας να περιγράψουν ένα βιβλίο που διάβασαν.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου