Τρίτη 28 Μαρτίου 2017

"Τα ψάθινα καπέλα" της Μαργαρίτας Λυμπεράκη

Από τον Ιπποκράτη Γαροφαλάκη
με την επιμέλεια της φιλολόγου Μαρίας Μαγουλά*
Image result for "Τα ψάθινα καπέλα" της Μαργαρίτας Λυμπεράκη
Η Κατερίνα διηγείται τις ιστορίες των καλοκαιριών που πέρασε με την οικογένειά της όταν ήταν έφηβη, με χιούμορ,φαντασία και με λίγη τρυφερότητα και μας εντυπωσιάζει με τις ιστορίες της. Πρωταγωνιστούν τρεις αδερφές, η Άννα, η Κατερίνα και η Ινφάντα. Τα γεγονότα συμβαίνουν στην Αττική τρία καλοκαίρια της δεκαετίας του '30.
Η φράση που μου έκανε εντύπωση είναι : "...και εμένα μου αρέσει η πυρκαγιά...". ¨όταν το είπε αυτό η Κατερίνα στην Ινφάντα ένιωσα ότι η Κατερίνα κατάλαβε τι σκεφτόταν η Ινφάντα. Ήθελε να την αφήσει ήσυχη, νομίζω.
Μετά την ολοκλήρωση της ανάγνωσης ένιωσα συγκίνηση επειδή θυμόμουν τα καλοκαίρια που περνουσα εγώ στην παραλία και το ξενοδοχείο του πατέρα μου. Γνώρισα πάρα πολλούς ανθρώπους απ' όλες τις χώρες του κόσμου και τους θυμάμαι όλους. Συνέκρινα τα καλοκαίρια των τριών κοριτσιών με τα δικά μου και χαιρόμουν και χαιρόμουν που θα έχω πολλά καλοκαίρια μπροστά μου.
Ο χαρακτήρας της Κατερίνας έχει ομοιότητες με το δικό μου γιατί μου αρέσει να διηγούμαι τις ιστορίες και περιπέτειές μου με χιούμορ. Νιώθω στο τέλος της ανάγνωσης ότι τα καλοκαίρια είναι στιγμές ελευθερίας και χαράς με γιορτές και γέλια.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου